ZHP

Obóz 2024


W tym miejscu będą pojawiać się wszystkie informacje odnośnie letniego obozu drużyny w 2024 roku.

Kiedy? 7 lipca (niedziela) – 27 lipca (sobota) 2024 r.

Gdzie? Szklana Huta – Stanica Harcerska “Róża Wiatrów” Hufca ZHP Lębork (mapa – klik)

Za ile? Wersja standardowa: 1650 zł + 50 zł składki programowej płatnej osobnym przelewem. Wersja dla diet (w tym wegetariańskiej): 1950 zł (jeden przelew – zwolnienie ze składki programowej)

Dojazd: do Gdyni pociągiem, dalej autokarem

Odwiedziny: ze względu na politykę bazy obozowej w tej kwestii, w tym roku na obozie nie będzie odwiedzin

Zgłoszenia i płatności: do niedzieli, 26 maja 2024 r.

Zgłoszenia poprzez formularz zgłoszeniowy (klik)

Instrukcja wypełniania formularza:
  1. W pierwszym punkcie wybieramy drużynę: 88 PDHS DRAGON
  2. Uzupełniamy kolejne pola formularza
  3. DOKŁADNIE uzupełniamy sekcje związaną z lekami oraz chorobami, jeżeli dziecko ma jakieś alergie, to bardzo prosimy o nie zatajanie tych informacji. Istotne są także przebyte urazy, które mogą na przykład ograniczać możliwość udziału dziecka w niektórych intensywnych aktywnościach ruchowych – musimy wiedzieć o tym przed takimi zajęciami, a nie dopiero w ich trakcie.
  4. W odpowiednim polu wybieramy dietę, jeśli potrzebna jest dieta specjalna (to znaczy inna niż standardowa “mięsna”). Uwaga: Wybranie diety specjalnej z powodu konieczności zatrudnienia przez bazę obozową specjalnego kucharza zajmującego się wyłącznie dietami specjalnymi wiąże się z podwyższeniem kosztu obozu do 1950 zł.
  5. Jeżeli potrzebna jest nam faktura za obóz, zaznaczamy to w odpowiednim polu i podajemy stosowne dane.
  6. Jako termin rozpoczęcia udziału w obozie wpisujemy 7 lipca 2024 r.
  7. Jako termin zakończenia udziału w obozie wpisujemy 27 lipca 2024 r.
  8. Jako koszt obozu wpisujemy “1650”, lub, w przypadku diet specjalnych, “1950”
  9. Po wypełnieniu całego formularza, klikamy znajdujący się na dole przycisk “Zgłoś uczestnika na obóz”
  10. Pojawia nam się komunikat potwierdzający zgłoszenie. UWAGA: W tym komunikacie podane jest specjalne hasło, które należy sobie zapisać – będzie potrzebne do otwarcia pliku z kartą kwalifikacyjną.
  11. Na podany w formularzu adres e-mail w ciągu około 5 minut powinna przyjść wiadomość z załączonym plikiem .zip. Jeżeli nie widzimy wiadomości w naszej skrzynce, warto sprawdzić, czy nie wpadła do folderu ze spamem.
  12. Pobieramy i rozpakowujemy załączony plik .zip – przy rozpakowywaniu niezbędne jest hasło z punktu 10. Po rozpakowaniu otrzymujemy wypełnioną kartę kwalifikacyjną wraz z załącznikiem.
  13. Drukujemy kartę kwalifikacyjną wraz z załącznikiem. Podpisać należy się w dwóch miejscach – na karcie oraz na załączniku. W miarę możliwości w obydwu miejscach powinny znaleźć się podpisy obydwojga rodziców.
  14. Podpisaną kartę i załącznik dostarczamy na zbiórkę drużyny.


Instrukcja płatności

1. Odpłatność za obóz na konto Szczepu:

Numer konta: 20 1090 1346 0000 0001 5280 3265

Dane adresowe: Hufiec ZHP Poznań-Jeżyce, ul. Widna 3, 60-655 Poznań

Kwota: 1650 zł (dieta standardowa) / 1950 zł (dieta specjalna)

a) Bez faktury VAT – tytuł: SKŁADKA ZADANIOWA OBÓZ 88 PDHS DRAGON Szklana Huta IMIĘ + NAZWISKO DZIECKA

b) Z fakturą VAT – tytuł: Szklana Huta, 07-27.07.2024, 88 PDHS DRAGON, uczestnik IMIĘ + NAZWISKO DZIECKA, faktura IMIĘ + NAZWISKO RODZICA, NA KTÓREGO MA BYĆ WYSTAWIONA FAKTURA

2. Wpłata programowego:

(Konto jest dokładnie to samo, ale dla umożliwienia nam swobodnego korzystania z tych środków przed obozem bardzo prosimy o składkę programową w osobnym przelewie)

Osoby z dietą specjalną są zwolnione ze składki programowej.

Numer konta: 20 1090 1346 0000 0001 5280 3265

Dane adresowe: Hufiec ZHP Poznań-Jeżyce, ul. Widna 3, 60-655 Poznań

Kwota: 50 zł

Tytuł: Składka zadaniowa 88 PDHS Dragon Obóz Programowe IMIĘ + NAZWISKO DZIECKA

Warunkiem pojechania na obóz jest opłacenie składek członkowskich za cały rok harcerski (do III kwartału 2024 włącznie). Instrukcja płacenia składek członkowskich – tutaj (klik)

Tematyka: Kosmos – szeroko pojęty, będziemy podróżować przez różne kosmiczne wymiary i wszechświaty, więc będzie pasować tutaj zarówno klasyczny kosmonauta, jak i postać z jakiegoś fantastycznego, kosmicznego uniwersum

Warunki uczestnictwa: tutaj (klik) – Warunków uczestnictwa nie trzeba drukować ani podpisywać, należy natomiast je przeczytać. Podpisem na załączniku do karty kwalifikacyjnej (patrz wyżej) potwierdzają Państwo, że zapoznali się Państwo z warunkami uczestnictwa i je akceptują.

Lista wyposażenia:
  • duży plecak turystyczny do zapakowania reszty ekwipunku (trzeba będzie z nim przejść z pociągu do autokaru i z autokaru do miejsca zakwaterowania)
  • mały plecak na krótkie wycieczki
  • śpiwór, poduszka
  • na Chatkę Robinsona: karimata
  • pełne umundurowanie – zarówno w wersji długiej (długie czarne spodnie typu bojówki dla wszystkich) jak i krótkiej (krótkie spodenki dla panów, spódnice dla pań, dodatkowo czarne getry dla wszystkich)
  • dokumenty: legitymacja szkolna, informacja o przyjmowanych lekach wraz z dawkowaniem
  • stale przyjmowane leki
  • pieniądze – kieszonkowe np. na lody lub pamiątki; nie za dużo
  • Ubrania:
    • Strój polowy – komplet spodnie + bluza kamuflaż lub po prostu ubranie, którego nie będzie szkoda zniszczyć – w ciemnych kolorach, przykrywające szczelnie całość kończyn
    • Kurtka przeciwdeszczowa – na tyle szeroka, żeby zmieścić pod nią bluzę
    • Polar lub ciepła bluza – co najmniej dwie sztuki
    • odpowiednia ilość bielizny
    • odpowiednia ilość skarpet (przynajmniej część skarpet warto wziąć grubszych, żeby uniknąć otarć od długiego marszu w butach mundurowych
    • t-shirty, krótkie spodenki, zapasowe długie spodnie
    • przeciwsłoneczne nakrycie głowy (czapka z daszkiem lub kapelusz)
    • odzież do spania – najlepiej ciepły dres
    • strój kąpielowy + ręcznik plażowy
    • strój sportowy
    • strój obozowy – postać związana z szeroko pojętym kosmosem, może to być postać z dowolnego filmu/książki/gry związanego z kosmosem, może też być klasyczny kosmonauta
  • wygodne ciężkie buty mundurowe za kostkę
  • wygodne lekkie buty (np. adidasy)
  • klapki
  • przybory do czyszczenia obuwia
  • butelka na wodę wielorazowego użytku
  • latarka (najwygodniejsza jest tzw. czołówka) + zapasowe baterie
  • notatnik + przynajmniej dwa długopisy
  • szampon/żel pod prysznic, mydło, szczoteczka i pasta do zębów, krem z filtrem, środek przeciw komarom, obcinacz do paznokci, dezodorant, krem/pomadka do ust
  • co najmniej dwa ręczniki
  • proszek do prania/szare mydło, klamerki
  • igła + nici, zapasowe sznurowadła
  • na Chatkę Robinsona – sztućce, talerz (od menażki lub plastikowy)
  • polecamy także wyposażyć się w rękawice robocze

Jeśli chodzi o telefony komórkowe, można zabrać je na własną odpowiedzialność. Korzystanie z nich dopuszczone jest tylko w trakcie czasu wolnego. Nie gwarantujemy możliwości ładowania telefonów. Kontakt z dziećmi będzie możliwy za pośrednictwem kadry we wskazanych godzinach. Najlepiej nie zabierać biżuterii (zwłaszcza drogiej) i sprzętu elektronicznego. Nie wolno zabierać materiałów pirotechnicznych, replik broni, używek i środków odurzających, w tym również napojów energetycznych.